2012. március 17., szombat


Sziasztok! Újra itt a folytatás....már,ha valaki rendszeresen elolvassa?!..

Összefoglalva:
Nem egészen hét év alatt eljutottam arra a meggyőződésre, hogy 
  /és aki emlékszik ekkor mentek legjobban a hagyományos vállalkozások!/
a legjobb és legkevésbé sérülékeny üzleti vállalkozás forma a multi-level-marketing! 
Azt azonban el kell mondanom, hogy a "Network 21" módszer egyszerűen viszketést okozott! Miért?
Mint korábban említettem van egy saját életfilozófiám! Le írhatjuk azzal a régi német mondással ami így hangzik: "Leben und leben lasten! Élni és élni hagyni!
Tudom sokan ismerik és itt jöhet a kérdés, hogy függ ez össze a hálózatos értékesítéssel? 
Aki közelebbről is megismerte nagyon jól tudja mekkora teljesítmény kényszer feszül az N21-ben! A későbbi un. kényszerített mátrixokkal szemben! Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy itt nem kell dolgozni! Hanem sokkal kiegyensúlyozottabban, kevesebb stresszel lehet eljutni a vágyott jövedelem szinthez! 
És most elnézést kell kérnem, mert megint előre szaladtam az időben! Úgy másfél évet! Akkor került ugyanis az országba a mai mlm-paletta egyik meghatározó cége
Nevet írhatnék ugyan, de nem teszem így is ráfog jönni nagyon sok ember, mert a mai magyar táplálék kiegészítő-piac legnagyobbja, és októberben lesz 15-éve, hogy színre lépett! Egy szóval ez is az a fajta mlm-cég volt amelynél kézzel épült még a rendszer! Az pedig lehetőséget nyújtott a kisebb-nagyobb stikliknek! Gyakorlatilag embereket lehetett rakosgatni ide-oda! Már ezeknél az alap rendszereknél kezdett zavarni, hogy a termékekből nagyon komoly mennyiséget kellett megvásárolni ahhoz, hogy egyáltalán jutalék jogosultságot szerezzen az ember! 
Arról nem beszélve,hogy kifejezetten az értékesítésre voltak kihegyezve nem elsősorban a hálózat felépítésére!
A másik szívfájdalmam az volt, hogy nagyon agilis emberem után semmiféle jutalékot nem kaphattam a marketingterv "okosságai" miatt! Az Ő gyorsaságára hálózati múltjára jellemző, hogy a csatlakozását követő 4.-hónapban már kb.2,5MFt forgalmat generált!!
Ekkor még főállású biztosítási ügynök voltam hálózat építéssel csak másodállásban foglalkoztam!
Ebből azért nem lehetett jutalékom, mert mint biztosítás-közvetítő nem voltam "áfakörös"!
Innentől kezdve nagy ívben elkerültem azokat a hálózatokat akik vállalkozáshoz kötötték a jutalék kifizetését!! 
Ugyanis két év alatt elég komoly járuléktartozást sikerült felhalmoznom!
Motívációban nem szenvedtem hiányt! 
Akkor mégis miért nem voltam sikeres?
Erre majd jövőhéten válaszolok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése