2012. március 13., kedd


Ahogy múlt héten ígértem.. és ez már a harmadik rész....

Erről most szép emlékű Kiss Manyi művésznő egyik filmbéli mondata jut eszembe: 
"Istenkém, hogy múlik az idő!"
Tehát ott tartottam, hogy az mlm mint forradalmi kereskedelmi rendszer megérkezett Magyarországra is! Ezzel igazán akkoriban nem nagyon tudtam mit kezdeni. Jó munkáim voltak jól is kerestem és főként, miután otthon laktam nem éreztem késztetést, hogy különösebben változtassak az életvitelemen. El voltam mint a kagyló a langyos vízben!
Következő érdekesebb momentum az volt amikor először mentem külföldre dolgozni. '93-ban Helsinkiben dolgoztam egy kint élő magyarnál. Nem tudom másnak is van e ebben a témában tapasztalata? Én ekkor döbbentem rá, hogy a kapitalizmus nem fenékig tejfel! Magyarán akinek hatalmában áll az bizony kőkeményen kihasznál! Az pedig, hogy honfitársak vagyunk vajmi keveset számít!
Azt, hogy a fiának az unokatestvére gyerekkori barátom már csak zárójelben jegyzem meg! Azóta tudom külföldön csak oda valósinál szabad dolgozni, mindenféle bevándorlót nagy ívben el kell kerülni!! '94-ben dolgoztam Németországban alkalmi kertrendező és házkarbantartóként heti 1000Dm nem volt rossz pénz. Ez lenne az ellen példa mert itt még a megértés is nehézségekbe ütközött! Ennek ellenére nagyon kedvesek voltak hozzánk, és a szállást-ellátást pl.grátisz kaptuk. Az ezer márkán felül!
A harmadik nagy ugrásom az mlm-irányába az volt amikor meghalt az édesapám!
Néhány hónappal később a NN magyarországi Biztosítónál kezdtem dolgozni! Ma ING Biztosító! Ott ismerkedtem meg a Direkt marketinggel,mint kereskedelmi formával! 
Valójában kicsit előre szaladtam az időben, mert '96-ban, akkori barátnőmmel együtt beléptünk a nagy előd az Amway üzletébe. Túl nagy eredményekkel nem dicsekedhettem, viszont rendszeresen eljártam a heti rendezvényekre. Ez volt az előzménye annak, hogy másfél év múlva az NN-nél kötöttem ki! Nem mondhatnám, hogy sztár üzletkötő lettem volna, igazán az tartott majdnem három évig a csapatban, hogy tanulni akartam! Hiszem, hogy az üzletkötés legnehezebb formája az életbiztosítás-közvetítés! Gyakorlatilag egy kötelezvényt adsz a vásárlódnak valamikori felhasználásra! Nem egy kimondottan kézzel fogható termék! Ezzel szemben a cégek többsége jól eladható terméket forgalmaz hálózati marketingben/mlm! 
Mára ennyit! Folytatás a jövőhéten...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése