2012. március 22., csütörtök


Meg is érkeztünk a mai napi "szentevangéliumunkhoz" 

Mi okozta a hálózati munkámban a sikertelenséget?

Szerintem alapfokon a tudatlanságom! Kezdetben mindent úgy csináltam ahogy a "nagyok" ajánlották!
Illetve most így mondom,de ez így nem igaz mert alapvető dolgok hiányoztak! Nem volt telefon! (:-))) Kicsit ez ma már nevetséges.

Na akkor én vettem egy 120-egységes telefon kártyát és elkezdtem a szponzorom útmutatásával meghívni az embereket! 
Igaz neki már akkor is volt mobilja, de mekkora! Uram isten erről külön tanulmányt lehetne írni!
Még a méret hagyján, de a percdíjak a mai benzinárakkal vetekedtek!!:DDD Nyilván vannak akik még emlékeznek rá így kezdődött a mobiltelefónia:06/60.......és ennek már 22-éve!

Tehát kissé költségesen, megtanultam a "meghívás technikáját" ugye el lehet képzelni, - állok a Déli-pu Metró-kijáratával majdnem szemben a presszó-bejáratánál 4-nyilvános telefon, és mondom az igét! Rád gondoltam, mert egy fantasztikusan új, forradalmian jó üzleti lehetőséggel találkoztam, veled meg szeretnék találkozni ez ügyben! A telefonon kattogtak az egységek, nekem meg az agyam, hogy lesz ebből pénz! Persze a legalapvetőbb problémák, mindig jöttek ahogy kell! Nem ismertem ilyeneket, hogy kifogáskezelés, eladás, stb. 
Így engem rögtön az elején mindig letaglózott a kezdeti sikertelenség! 
Nem adtam fel még így sem! 
Talán már a harmadik vagy a negyedik hálózatomnál járhattam, amikor az aktuális segítőm/szponzorom elkezdett a szakmáról beszélni, mármint, hogy külföldön a hálózatos értékesítés már elérte azt a szintet amikor már szakmaszerűen művelték és elkezdett nekem könyveket ajánlani!
Itt került a képbe Robert T. Kiosaki 
Aki olvasta a "Gazdag papa szegény papa" című könyvét nem hiszem hogy nem változott semmit a világnézete!
Onnantól tényleg azt éreztem, bármit elérhetek, csak meg kell adnom az "árát"!
Időben, pénzben, tanulásban...
Jövő héten innen folytatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése