2012. március 7., szerda

A kezdetek...


Érdekes, már pályakezdőként /1981/ sőt még középiskolában /1977-1981/ foglalkoztatni kezdett a gondolat hogyan lehetne megoldani, hogy "HA EGYSZER NYUGDÍJBA MEGYEK" aktívan élhessek a napi megélhetés nyomasztó gondjai nélkül!

/Aktivitáson nem az aktívan TV-sorozatra meredő nyugdíjast értem/
Nagyon szeretek pl: barkácsolni, -imádom a fa munkákat, kertészkedést, természetjárást, kirándulást stb.

1989-ben Támadt egy "jó ötletem", hogy a szezonban, Áprilistól-Szeptemberig két helyen dolgozom. A gondolatot tett követte. A főállásomban reggel 7-től délután 3-ig dolgoztam, a másodállásomban du. 5-től-zárásig (22.00-24.00)

Eleinte nem mondom nagyon élveztem,de a harmadik hónap végére kicsit kezdtem elfáradni!
Heti hét napot dolgoztam,de volt egy szabad délutánom!!
- Persze vendéglátásról beszélek (annak aki eddig még nem találta volna ki)

Tehát esetemben ez a huszonhárom évvel ezelőtti nyár döntötte el, hogy másfelé kell keresgélni!
A vállalkozás azért nem jöhetett szóba, mert alapból két dolog hiányzott 
1.) A TŐKE
2.) A gondolattól is viszolyogtam, hogy vállalkozóként még többet dolgozzak ugyanannyi pénzért, mint alkalmazott ( akkor még nem ismertem Robert T. Kiosakit)

Folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése