2012. március 29., csütörtök


Sziasztok! 
Újra itt a következő szösszenet a monológomból! (6) most nem felejtem el hányadik! (Most vettem észre, hogy az 5.-nél elszámoztam)

Legutóbbi írásomban említettem Robert T. Kiosakit aki alapvetően változtatta meg a szemléletemet!
Tulajdonképpen nekem is volt olyan természetű üzleti kezdeményezésem mint neki!
Kettőnk között viszont két nagy különbség volt, neki volt egy támogatója míg nekem nem.
A másik sokkal nagyobb különbség, én már 20-éves is elmúltam; ő még 10-sem volt mikor első üzleti vállalkozásába belekezdett!
Nem akarom sem az Ő érdemeit kisebbíteni, sem az én gondjaimat felnagyítani a lényeg szempontjából úgy is mindegy!
A legfontosabb az a felismerés volt számomra /ezért vagyok most itt/, hogy én hibázom szinte folyamatosan, és nem elégséges a toborzás, vagy annak a színvonala, hagy kívánni valót maga után!
A szponzorálás nagyon komoly munka (különösen a hagyományos mlm-ekben)
Azon túl, hogy felelős vagy a közvetlen csatlakoztatott un. Direktjeidért, még meg is kell tanítani nekik a hatékony másolás/másolódás alapvető szabályait!

Itt lép színre Robert T. Kiosaki illetve még nagyon sok jó szakmabeli szerző és a könyveik
Amiből néhány mára már klasszikusnak számít!

Mára ennyi a kis szösszenetem……folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése