2012. szeptember 20., csütörtök

Az utóbbi időben kicsit besűrűsödött körülöttem a feszültség,
 de ez még nem ad okot az aggodalomra!

/Megint nem tudtam otthagyni a kommentem, hogy csak az ottani olvasóknak legyen esélyük megismerni a véleményem, amikor valaki egy cikk kapcsán nem csak a kialakult véleményét adja közre, hanem az adott újságot kezdi el bírálni, amit már finoman szólva én sem tartok helyesnek!

Idézem:

"Biztos, hogy jó helyen vagy?
Ha nekem nem tetszik egy újság nem olvasom.

Különben pedig egy újság nem azért készül, hogy mindenkinek a kedvére tegyen.
A legjobb esetben vitaindító/tényközlő szerepe van. Ma már talán könnyebb dolga van a szerkesztőknek mint 20-30-40-éve, de ma sem fenékig tejföl!
Persze nem te nehezíted meg a dolgukat.

Aki ezt teszi sokkal aljasabb módon manipulál!
Hidd el nem túlzok, ha azt mondom, a mai demokráciában főszerkesztőnek lenni   sokkal  veszélyesebb mint annak idején az átkosban volt.
Akkor ha "véletlen rosszat írt" egy újságíró akkor találkozott Kádár Jánossal aki nagyon csendesen,de elég komolyan elbeszélgetett vele! Akkoriban már nem járt érte börtön ha valaki nyíltan mert beszélni. Pontosítok '70-es évek vége '80-as évek eleje! Hogy tudd miről beszélek '81-ben érettségiztem akkor kezdődött januárban a Walessa-féle hajógyári történet!
 
Akkori keletű és a még hatjegyű telefonszámok miatt született az a vicc is, hogy mi a forradalmak telefonszáma... ('56-'68-'81)

De, hogy legyen képed az egészről, adok egy kis nézni valót:



Nagyon tanulságos, másnak is ajánlom!

Tehát, ne felejtsd el, leginkább a média tulajdonosa dönti el, (újsága/TV-je/Rádiója) irányultságát politikai vagy semleges voltát!
Ezért, mielőtt lehúznád gondolkodj el azon miért itt vagy és nem máshol!
Nem tetszik, van egy "x" a jobb felső sarokban (van néhány hely ahol már használtam) tessék rákattintani!
Vannak még ugye a kommentelők; ők is "ilyenek" vagy "olyanok", de EMBEREK!
Sajnos egyik másik un. patinás napilapunkat már minősítették a kommentelői!
-Nem is olvasom túl sűrűn egyiket sem!
Egyik lap sem Szent, nem is az a dolga. Van egy kitűzött célja és célközönsége, őket többnyire el is éri, velük kommunikál. Lehet, hogy nem vagy ennek a lapnak a célközönsége!
Persze itt is van egy-két "véresszájú", de hol nincs! Inkább itt fújja ki a mérgét, minthogy kezdjen egy kocsmában verekedni egy törött üvegnyakkal!?! Nem?

Különben meg próbáltál már újságot írni? Az meg a másik oldal.
Ha elfogadod az ötletem, írj egy blogot, mondjuk "Az Én véleményem" vagy egyéb hangzatos címmel!

Üdv: Foxy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése