2012. április 30., hétfő


 10.
Szösszeneteim folytatódnak,ám rendhagyó módon egy kommentemet láthatjátok!
                        Feladat aki felismeri hol látta, kérem jelezze

Sokan írjátok/írtátok, hogy drága az oktatás!

Ebben maximálisan igazat is adok mindnyájatoknak, ám van egy bökkenő is a dologban!
Nevezetesen az, hogy sokszor abszolút feleslegesen tanul valaki, mert nem használható tudásra tesz szert!
Most nem azt akarom bántani aki, óvodás korától kezdve kitart az Elméleti Fizikai doktorátus megszerzése mellett, mert valószínűleg nincs túl nagy konkurenciája elhelyezkedéskor!

De ötvennyolc-ezredik közgazdásznak/jogásznak nem biztos, hogy szerencsés lenni!

Nekem pillanatnyilag négy hagyományos szakmám van!
        1.) Konzerv-hűtőipari termékgyártó,
2.) élelmiszer-analitikus,
3.) élelmiszergépész,
4.) szakács,
 na most jutott eszembe, nem számoltam a postánál szerzett képesítésem, ami
5.) I. kategóriás pénztárkezelő!
Ennyit a hagyományos szakmákról! És most az ettől eltérő:
6.) MLM hálózat építő, ami sokaknak "sikítófrászt okoz" de ennek ellenére egyre inkább kezd kristályos külsőt felölteni!

Nagyon komoly a külföldi és egyre jobb lesz a hazai megítélése ennek az iparágnak!
Aki most kezdene fújjolni annak, kis gondolatébresztő!

Annak idején a Kékfényben az építőipari visszaélések első fokozata a "kontárok voltak"! Ez minden iparágban megvan.

A magyarországi MLM történelemben is előfordult már néhány belőlük az elmúlt húsz-egynéhány év során! Ám törvény keze ezeket is eléri!
De sokkal kevesebbet hallani a jól dolgozókról, mert őket csak szakmai berkekben ismerik, de hál' istennek ott viszont jól!

Visszatérve a tanulásra, itt fokozottan érvényes, hogy folyamatosan tanulni kell! Mert a hálózatépítés egyik legfőbb ismérve, hogy képesítés nélkül is el lehet kezdeni!
Ami nem azt jelenti, hogy soha nem is kell képezni magunkat. Én most azért kezdtem, bele egy újba, mert az elmúlt 20-évben elég sokat tanultam ahhoz, hogy ezt a tudást veszni, hagyjam anélkül, hogy valaha is kihasználtam volna!

Nem vagyok hittérítő, csak próbálom a realitásokat sorba venni!
Munkanélküliként mik az esélyeim: 50-éves vagyok, szakács, nincs komoly nyelvtudásom, külföld kilőve, itthon inkább a szakma fiatalját keresik, de „gyakorlata az legyen”!
Aztán besokalltam a ki nem fizetett „próbanapokkal” is…

                                   Folytatása következik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése